1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

18 mayıs 2013 sınav soruları ve tartışmaları-düşünceleriniz?

Konusu 'Resmi Sınav Soru ve Cevapları' forumundadır ve Erkan Dündar tarafından 18 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. sınavım daha iyi olmalıydı;yani ben 85 ten asagı puan almayan ben sınavda dogru cevapladıgım 2-3 soruyu silip yanlısı işaretledim;çok fazla sorguladım,ama artık su cevap anahtarı yayınlansın.Arayın arkadaslar lütfen!:oops:
  2. Muhammed Ali Forum Yöneticisi

    • Forum Yöneticisi
    • Eğitim Grubu
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    İşyeri hekimi Tedavi yapamazdı
  3. ufuk keskin İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    57661
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    İKİ EYLÜL OSGB
    Önceki mesajlara bakmadan yükledim .Umarım fuzuli bir iş yapmamısımdır..

    Ekli Dosyalar:

  4. bim İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    Kamu
    ilan etmişler fakat saat belirtmemişler dikkat ederseniz :)
  5. esat deniz İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    iş yeri hekimi işin pozisyonuna göre işçi atar cevabı yanlış yani cevap D.
  6. Fatma Kocaer Bölüm Yöneticisi

    • Bölüm Yöneticisi
    • Etkinlik Grubu
    İl Temsilciliği:
    Konya
    Sertifika Numarası:
    13436
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    ya işyeri hekimi ile ilgili bi kaç soru vardı galiba uzmanlığın görevlerini sorucaklarına hekimlere takmışlar hani sorda bir tane sor hekimlikten sanki hekim olacaz ne manyak sorulardı yaa
  7. Didem S. İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Sanırım 65 falan alıcam :'( ama ben çalışmıştııımmmm. Neden böyle oldu yaaa! :(( Bildiğim halde heyecan yapıp yanlış yaptığım sorular oldu. Çok üzgünüüümmm :((
  8. o işyeri hekimi sorusunu ben de hatırlamıyorum.
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 20 Mayıs 2013 ---
    artık belli olsun,herkesin idealleri programı var;ama yeter artık nedir buuu
  9. Muhammed Ali Forum Yöneticisi

    • Forum Yöneticisi
    • Eğitim Grubu
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Hafıza kaybı bile yaşatır bu sınav

    A -B KİTAPÇIĞI AYNI DEĞİLMİ ?

    İşyeri hekimiyle İgu farklı
  10. İdris Saklı İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    5022
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    OBJEKTİF OSGB
    Stresten ölecem
  11. sezginumt İSGforum Üyesi

    ne zaman cevaplar verilecek arkadaşlar bugün yazıyordu ama :)
  12. Didem S. İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Bir sürü işim var, iş yapamıyorum yaaa :( Offf!! Hadii :(
  13. Kemal Akbulut İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    açıklamadılar mı daha?
  14. ali46tunc İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    sağlık bakanlığı
    hala açıklamadılar değil mi bunlar
  15. Didem S. İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
  16. ferit İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    147 yi arayıp bastırın arkadaşlar.
  17. Muhammed Ali Forum Yöneticisi

    • Forum Yöneticisi
    • Eğitim Grubu
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
  18. 147 yi arayalım lütfen..:oops:
  19. İrem Bengisu İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    aradım. "Gün içinde belli olacak" şeklinde süper aydınlatıcı bir cevapla karşılaştım.
  20. Burcu Onat İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Kulaktan dolma bir bilgi.Emin değilim ama 40.ooo kişi diyorlar.