1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

21 aralık sınavına göre sisteme en çabuk ne zaman dahil olunur?

Konusu 'Mesleki Tecrübe ve Deneyimler' forumundadır ve Can Koral tarafından 2 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Sevecen Günel Bölüm Yöneticisi

    • Bölüm Yöneticisi
    • Çeviri Grubu
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    arkadaşlar sınav soruları sızmış iptal olacakmış gibi bir dedikodu var kulağınıza geldi mi?

    gerçi tank ve boru sorusunun aynısını daha önce başka bir formunda gören arkadaşım bana sormuştu. sınavda rastlentıya bak birebir aynı demiştim, şüphelenmiştim ama lütfen olmasın :S
    bir dahaki bu kadar kolay olmazzz
  2. Murat GÜLBAY İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    45033
    Uzmanlık Sınıfı:
    A Sınıfı Uzman
    Sorulara itiraz süresi 3 işgünü idi ve bitti. Şu an itirazlar değerlendiriliyor ve buna ait duyuru yayınlandıktan sonraki 2-3 günde sonuçlar açıklanır. 1.1.2014 de kapsama giren yerler için bu sürecin hızlandırıldığı ve duyuruda belirtilen 14 ocak tarihinden önce açıklanacağı bilgisi 170'den malumdur. Buna dayanarak sonuçların haftaya 7-9 ocak arasında ilan edileceğini düşünüyorum :). Gene aynı sebeple sertifika işlemlerinin de bu özel durum nedeniyle eskiden olduğu gibi uzun sürmeyeceğini düşünüyorum. Kısacası mevcut duruma bakıldığında sertifikaların ocak ayı sonundan önce sisteme girilmiş olacağı kanaatindeyim...
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 2 Ocak 2014 ---
    Ha bu arada cüzdan ve kutularınızı da hazır bulundurun çünkü sertifika ücret kazığı belli oldu!

    2014 Sertifika Ücretleri Hakkında

    İş Güvenliği Uzmanı, İşyeri Hekimi ve Eğitici sertifika ücretleri 1 Ocak 2014 tarihi itibariyle K.D.V. dahil 472 TL olmuştur. Sertifika almaya hak kazanan kişilerin Ziraat Bankası Kurumsal Tahsilat hesabına yeni sertifika ücreti üzerinden ödeme yapmaları gerekmektedir.
  3. Can Koral İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    50445
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    tabı hıc affederler mı sasırmadım 472 tl ye...neyse bı duyuru yapsalar da ne yapacağımızı bilsek en azından...
  4. Tuncay Aydın Etkinlik Grubu

    • Etkinlik Grubu
    İl Temsilciliği:
    Antalya
    Sertifika Numarası:
    38443
    Uzmanlık Sınıfı:
    A Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    KAMU-05070785451
    472 TL asgari ücretin yarısı. iyi para ..helal olsun sağoalasın ÇSGB
  5. gilgin İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Tamam arkadaşlar, haklısınız, ama sınava giren sayısı :eek: 100.000'in üstünde, unutmayalım...
  6. Ahmet A. İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    57070
    Uzmanlık Sınıfı:
    A Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    Teknik Öğretmen
    Sayın Alper Güler; anlamsız bir tartışmaya girmenin anlamı yok. 18 ağustosta sınava girdim, sertifika tarihim 12.09.2103. Yani totalde bir ay bile değil.Ama sertifika ücretini son güne bırakırsanız elbette süre uzar.
  7. Can Koral İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    50445
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    sonuçlar ne zaman açıklanmıştı o sınavda ben zaten 12 eylulde daha yenı sonuçlar açıklandı dıe bılıorm:) ıyıymıs sızın baya:)
  8. Alper Güler İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    42722
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    Akyurt Belediyesi
    Tartismiyorum ki zaten. Ben ilk gun yatirdim ucretimi ve ekimde tanitildi sertifikam katibe
  9. sınav 12.09.2013 de açıklandığı için herkesin resmi sertifika tarihi böyle yazıyor diye düşünüyorum ,ancak isg katibe tanıtılması en az 3 haftayı buluyor
  10. Alper Güler İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    42722
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    Akyurt Belediyesi
    Ayrıca 12.09.13 de sonuclar aciklandi 17.09.13 te odeme islemleri basladi siz nasil oluyorda daha sinav ücreti ni yatırmadan sertifika sahibi oluyosunuz
  11. Ahmet A. İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    57070
    Uzmanlık Sınıfı:
    A Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    Teknik Öğretmen
    Ben sertifika tarihi konusunda hata yapmışım, haklısınız arkadaşlar. Bir özür borcum var size...
  12. Alper Güler İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    42722
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    Akyurt Belediyesi
    Özürluk bi durum yok bence sinavdi is stresiydi insanin bazen zaman algisi zayiflayabiliyor. Ornegin acil durumlarda saniyeler dakikalar gibi geliyor. Staj yaptogim isletmede bir is kazasi olmustu. Isgb nin acil telefonu caldi kapanir kapanmaz saglik ekibi ambulansla 100 mtre ilerdeki kaza yerine gectiler yani düşünün bem yürüyerek 1 dkda vardim ama isciler olayin heycaniyla olsa gerek şikayet ediyor lardi aradiktan yarım saat sonra geldiler die
  13. a.kayar İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    aynen öyle 18 ağustos ta sınava girenlerin hepsinin sertifika tarihi sınav sonuçlarının açıklandığı tarih olan 12 eylül yazıyor ama 12 eylülde isg katipten işlem yapılamıyordu tabi ekim başında yapılabildi ancak
  14. Can Koral İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    50445
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    peki ben başka bişe sorayım sonuçta tam gun fırmamda çalışıyorum olası bı denetım bıle olsa sertıfıkamı beklıyorum paramı yatırdım buranın ıs guvenlık uzmanı benım dıyemezmıyım şubat basına kadar ıdare edılır sanırım...
  15. a.kayar İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    müfettişe bağlı iş güvenliği uzmanı olmadığı için 5000 tl cezada kesebilir.(ocak ayı için)
  16. Hakan BARTIN İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    62085
    Uzmanlık Sınıfı:
    A Sınıfı Uzman
    Arkadaşlar, İSG-KATİP üzerinden sözleşme oluşturulmadığı sürece İş Güvenliği Uzmanı yok demektir. Başka yorumu yok.
  17. Can Koral İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    50445
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    arkadaşlar sınav sonuçları hala 14 ocaktamı açıklanıcak daha erkene alınma durumu var mı bilgi geldi mi?