1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

Askerlik borçlanmaları sayılmamışşş

Konusu 'Diğer Duyuru ve Etkinlikler' forumundadır ve Hakan DENİZ tarafından 29 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. Hakan DENİZ İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    saymamışlar gitti paralar
  2. Ergül Çatalbaş Bölüm Yöneticisi

    • Bölüm Yöneticisi
    Sertifika Numarası:
    47072
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    İzmir Büyükşehir Belediyesi
    nasıl saymamışlar
  3. Seçkin Çetin İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Bakanlık tecrübeli insan arıyor siz askerdeyken vatana hizmet ettiğiniz için çalışamadığınız için sgk ayrıcalık tanıyor. Bu ayrıcalığı böyle bir konuda düşünmek pek mantıklı bir düşünce değil :D Askerdeyken işle ilgili nasıl bir tecrübe kazandınız ? Yada doğum izniniz sırasında ?
  4. Hakan DENİZ İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    siz vatana hizmet ederken isg nin en üst düzey talimatları ile yoğruluyorsunuz bilmem her yerde talimatlar prosedürler falan .ha kabul etmeyeceksen sınav öncesi duyurman gerekir.yoksa sorumluluğu üstlenmen gerekir.siz ilk başladığınız günlerde negibi tecrübe kazandıysanız askerlikte insana o tecrübeleri kazandırıyor.
  5. Murat Ilgaz İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    93835
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    Arkadaşlar askerlik borçlanması ve fazla yatan primler sayılmıyor. şimdi diyeceksiniz hani toplam prim gününe bakılacaktı diye. daha bir sınav başvurusunu doğru düzgün alamayan insanlardan medet umuyoruz.
  6. Hakan DENİZ İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    oo çok sert konuşmuşsunuz nerede yazıyor acaba
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 29 Kasım 2013 ---
    siz toplam prim günü baz alınarak mı ( ay bazında ) yoksa tecrübe kazandığınız prim gün sayısına göremi emekli olacaksınız
  7. emrahakb İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    6482
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    askerlik borçlanması yapıp kabul edilen var mı
  8. Hakan DENİZ İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Kabul değil şuan
  9. _kaanmert İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Diğer Belge
    Yukarıdaki birçok yoruma katılarak kendi yorumlarımı da ekliyorum. Bu siteye üye olduğumdan beri söylediğim tek cümle: - DEVLET SEKTÖRÜ İŞTE.
    Neyse konumuza gelecek olursak: Verdiğim 35 TL yi geçtimde ulan ben bir aydır EŞŞEK gibi ders çalışıyorum. İnek gibi tüm yönetmelikeri ezberledim. Okumadığım altını çizmediğim kanun kalmadı. Tam 1400 safya çıktı almışım. Her gün 2 saat ders baktım. Ya insaf be kardeşim, emin olun bunları yazarken ağlasam mı gülsem mi karar veremedim. O kadar içten yazıyorum çünkü. Bi iş yapacaklar ellerine yüzlerine bulaştırıyolar. Baştan adam gibi bir duyuru yapın kim ne yapacak bilsin umutlanmasın. Önceki açılmış konularda bi arkadaşımız bi yorum yapmıştı: -Bir grup yürümeye mecali olmayan 75 yaşındaki amcalara vermişler yetkiyi, onlarda 20. yy kafasıyla iş yapıyolar. Hey amcalar size sesleniyorum: -2. dünya savaşı bitti, almanya yenildi, berlin yerle bir oldu, hitler öldü, ama almanya şu an AUDİ ve BMW üretiyor. Sizin bence 90.000 bakımınız gelmiş, triger kayışınızı değiştirin. Motor yağını da CASTROL EDGE koyun. Şu sınava gireceğim diye çok heveslenmiştim. Gerçi benim 3 yıl sözleşme 3 ay sonra doluyo yine ama olsun bunlar gerçekler ve umarım bunu okurlar. Son cümlemde şu: -isg nin ne olduğunu bilmeyen adamlara ve özellikler yılarca devlette yatmış ve emekli olan, en basitinden yatay yaşam hattı, explosive zone, geri sarmalı düşüş tutucu, MSDS, portal vinç gibi terimlerin bile ne olduğunu bilmeyen adamlara belge dağıtıyorsunuz. Helal olsun size. ama bişey daha ekleyim mi: ZİHNİYET sorunu var bizim toplumumuzda. Adamın biri çıktı yıllarca doğan şahin kartal gibi arabalara bindirdiniz bizi. Kuşlara bindik. Elin adamı evinde video kamera yapıyo. Bu devlet bu kafayla bizi bindirse bindirse en fazla kargaya bindirir. KUSURA BAKMAYIN
    selamlar
  10. _kaanmert İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Diğer Belge
    Neyse bunun üstüne soğuk bir online CALL OF DUTY 2 OYNANIR. Biraz nostalji olacak ama. Hıncımı milletten bi alayım. Sniper alcam bu sefer. Tek atış :)
    İZMİRDE BUGÜN AMMA SOĞUK YAV
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 2 Aralık 2013 ---
    Yarın sabah işe gittiğimde ilk işim işçilere baretsiz ve iş ayakkabısız çalışmak serbest dicem. Çok sinirlendim agaaa... ARTIK BÖYLE
  11. Fatma Kocaer Bölüm Yöneticisi

    • Bölüm Yöneticisi
    • Etkinlik Grubu
    İl Temsilciliği:
    Konya
    Sertifika Numarası:
    13436
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    dava açın.
  12. Cemil Çamyurdu İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Askerlik borçlanması sayılıyor..
    30 Ekim tarihine kadar yapılan başvurular o ay içerisinde sisteme işleniyor ve görülebiliyor..Kasım ayı içinde yapılan başvurular 1 Aralık itibariyle sisteme düşmektedir. Siz ne zaman borçlanma başvurusu yaptınız?
    Arkadaşımın 180 günlük (kısa dönem) borçlanması kabul edildi ve B sınıfı sınavına giriş başvurusu yaptı..Bilgine
  13. Hakan DENİZ İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    ekim ayında 65 günlük borçlanma yaptım. parayı hemen ödedim ve sgk dan elden döküm aldım. bu şekilde teslim ettim. Buraya kadar her şey normal değil mi?

    e devlet sifresi ile baktığımda ise bilgisayara daha sonra düşeceğini belirttiler. orada önceleri gözükmüyordu. Ancak bir süre sonra 15 -20 gün oradada görmeye başladım.
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 2 Aralık 2013 ---
    tüm mail atılması gereken yerler mail attım. gazetecilere bile .Cumhurbaşkanlığına bile
  14. Cemil Çamyurdu İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Sizin muhtemelen bakanlık tarafından belge incelemesi yapılırken SGK ya yaptığınız ödeme sisteme düşmediği için işleme koyulmadı..Bu saatten sonra ne yapabilirsiniz bilmiyorum çünkü bende benzer mağduriyeti yaşıyorum..Bakanlık telefonları cevap vermiyor..Eğer bugün bilgi alamazsam akşam Ankaraya gideceğim..sizlerde başvuruya itiraz hakkında bilgi alırsanız paylaşın lütfen..
  15. Hakan DENİZ İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    elimde sgk dan alınmış barkodlu orijinal çıktı var.Onu verdim başvuru yaparken
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 2 Aralık 2013 ---
    cemil bey telefonunuz varmıdır?
  16. emrahakb İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    6482
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    kısa dönem askerlik borçlanması ile başvurumu ekim ayında yaptım ama hala sisteme giremiyorum
  17. Erdoğan Önkoyun İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    24665
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Bende askeelik borçlanması yaptım. Sisteme giremiyorum. Kavul edilmemiş gibi
  18. Hakan DENİZ İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    vallahi durumlar vahim
  19. _kaanmert İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Diğer Belge
    Ya kardeşim ben 1 yıl önce ödedim askerlik borçlanmasını. Ben neden giremiyorum peki. Siz ona takılmayın. Askerliği yatırıpta başvuran da var başvuramayanda. Devlet sektörü işte. Her şey bi tuhaf. hangi numaralardan ulaşabiliriz bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? Hayır bir sürü numara vermişler açan yok. BEN BİŞEY DİCEM ŞİMDİ SABAH SABAH KULAKLARI ÇINLİCAK. NEYSE ANLADI ONLAR
  20. Cemil Çamyurdu İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Arkadaşlar bildiğim tek şey 25 Ekimde askerlik borçlanması yapan arkadaşım B sınıfına kabul edildi. Hizmet dökümünde 180 gün gözüküyor.

    Bende sabahtan beridir faksla ve telefonla ulaşmaya çalışıyorum ancak nafile..
    Bu iş ancak Ankarada çözülecek gibi telefonla olacak birşey değil.
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 2 Aralık 2013 ---

    özelden atmaya çalıştım ama nasıl yollayacağımı bulamadım..

    siz bana numaranızı yollayın arayacağım sizi..

    teşekkürler.