1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

Bakanlığa gönderilen sözleşme dışında sözleşme yapmaya gerek var mı?

Konusu 'İşletme Kontrolü ve Denetimler' forumundadır ve Ali İhsan Dönmez tarafından 25 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. Ali İhsan Dönmez Hatay Temsilcisi

    • Etkinlik Grubu
    İl Temsilciliği:
    Hatay
    Uzmanlık Sınıfı:
    A Sınıfı Uzman
    Bakanlığa gönderilen sözleşmede ücret konusunda herhangi bir madde yok. Bu sebeple ayrıca bir sözleşme yapılalı mı? yapılacaksa nasıl bir sözleşme olmalıdır?
  2. Anıl Keskin Haber Grubu

    • Haber Grubu
    Sertifika Numarası:
    92297
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    eski dökümanlarımın arasında (pc göçtü :( ) vardı böyle bir sözleşme örneği osgb ile işyeri arasındaki sözleşme dışında uzunca hazırlanmış bir sözleşme vardı. sözleşmenin sonunda ücret kısmı ek olarak ayrı yazılmıştı ve sözleşmede ücret kısmı bu ek e göre imzalanmıştı. Ek in içinde de atıyorum uzman için şu kadar doktor için şu kadar tetkikler şu kadar vs.. vs.. ücretler vardı.