1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

C sınıfı isg uzmanı olarak birden çok işyerine nasıl bakabilirim

Konusu 'OSGB' forumundadır ve ceyhancetin tarafından 14 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. Adem Kaya İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    tam zamanlı nerde çalışıyon zaten çalışabileceğin belli bir süre var o sürenin dışına çıkamazsınız...
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 27 Şubat 2013 ---
    iş güvenliğine aykırı iş yapmış olursun uzmana yakışmaz zaten :)))) günlük 7.5 saat çalışma hakkın var ayrıca bide mesaii hakkın var belli süre zaten... uzman olduğumuz için bize sınırsız çalışma hakkı vermiyor herkes nasılsa biz uzmanlarda aynı çalışma koşullarına ve güvenlik kuralları yasalar biz uzmanlar içinde aynen geçerli :)))
  2. isgcevmuh İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Adem bey yılın cevabını vermiş 7.5 saat miş bide mesai varmış çok bilgilendim ilk defa duydum bu dediklerinizi zaten !
  3. Erkan Dündar İSGforum Üyesi

    • Site Yöneticisi
    İl Temsilciliği:
    Trabzon
    Sertifika Numarası:
    47086
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    haftalık 45 saat etmiyo mu?(7,5 Saat/gün-6 gün)...:)
  4. osman0026 İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    ARKADAŞLAR MERHABA BEN BİR İŞ YERİNDE TAM ZAMNLI OLARAK ÇALIŞIORUM BAKANLIĞIN SÖYLEDİĞİ 180 SAAT ÇALIŞMA ARTI 37 SAAT MESAİ VERİO AYLIK SINIR OLARAK. BEN İŞ YERİMDE HAFTANIN BEŞ GÜNÜ ASGARİ ÜCRETTEN SİGORTALI GÖRÜNÜYORUM HAFTA SONLARI GİDİP 15 KİŞİ ÇALIŞTIRAN BİR FİRMAYI DENETLEYEBİLİRMİYİM BİRAZ HAVADA KALIYOR ASLINDA BU KONULAR
  5. Erkan Dündar İSGforum Üyesi

    • Site Yöneticisi
    İl Temsilciliği:
    Trabzon
    Sertifika Numarası:
    47086
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    ya tam ya uzmanlık..karar ver..bu işler iki koltuk altında karpuz taşımaya benzemez..ben bu iş için yıllarımı verdiğim mühendislik vasfımı bıraktım..
  6. isgcevmuh İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    emeğe saygı diyoruz da burası forum herkes kendine özgü soracak yönetmelik kanun bilgisi olan cevap verecek . 180 saat çalışıyor hafta sonları boş ayda 8 gün yapar az zaman değil kusura bakmayın devlet 37 saat ek hak vermiş elli iş yapan var bu konuyu kanuna göre yapmak isteyen arkadaşlara yardımcı olmak soruna sorun yöneltmek değil
  7. madwolf046 İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    Arkadaşlar kamu sektorunde calışıpta bu işi nasıl yapabılırız.Dısarıdan sadece danışmanlık veya eğitim hizmetini kayıt dışı baska bır fırma adınamı yapmak gerekır ...
  8. osman0026 İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    vasfınızı nasıl bıraktınız anlamış değilim mesleğinizi bıraltınız galiba.
    bu isg konusunda çoğu şey havada demiştim yapamazsınız diyosunuz ama a sınıfı uzmanlar nasıl oluyorda tam zamanlı çalışıp sonra gelip benim kursumda sigortalı ders verebiliyor. sanırım sizinde bildiğiniz pek bişey yok.
  9. Erkan Dündar İSGforum Üyesi

    • Site Yöneticisi
    İl Temsilciliği:
    Trabzon
    Sertifika Numarası:
    47086
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    Ben çalşırken iş güvenliği disiplinini uygulardım,üretim yöntemlerimizin kaynağında güvenlik kültürü vardır.kasa,sarma,belleme,domuz damı,basamak patlatması,şev stabilitesi...vs..çoğaltabilirim.üretim yöntemlerimiz seçiminde bile bu vardır..işinde iyi mühendislerlede çalıştım..firmalarlada kötüleriylede en önemlisi işçi oldum işçi maaşıda aldım sektörümde..iyi yada kötü..ben en çok patlatmayı sevdim ama türkiyede kariyerini sen belirleyemiyorsun çünkü yasalar buna izin vermez...patronlar izin vermez onlar ne isterlerse sen bukalamun gibi ona dönüşmek zorundasın..Tenik Nezaretçiyim ben İş güvenliği uzmanlığından daha değerli ve önemlidir benim için ama bakanlık bunun farkında değil bile..Mesleğimi bırakmadım sadece yoluma yapmaktan keyf aldığım bir yöne çevirdim..yetenekler kaybolmaz..
  10. Mrs_Engineer İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Herseyden ote sen şirket kurdugunda ssk nı sen zaten yatırıyorsun. Sen hızmetın faturasını kesersın Fırma sana sadece yaptıgın ısın parasını oder.
    Hem patron olacaksın hem ssknı baskaları odeyecek :))) sence de komık degılmı