1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

Gösteri, kongre, konferans, ticari fuar, vb. etkinliklerin organizasyonu faaliyetleri

Konusu 'İşletme Kontrolü ve Denetimler' forumundadır ve Baran Aydemir tarafından 23 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. Baran Aydemir İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    14829
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Gösteri, kongre, konferans, ticari fuar, vb.(genelde bu organizasyonlar 5 yıldızlı otellerde oluyor) etkinliklerin organizasyonu faaliyetlerini düzenleyen bir firmanın iş güvenliği eğitimleri her çalışılan yer için ayrı ayrı mı verilir ?elemanlar her hafta farklı otellere gidiyorlar.gittikleri otellerin iş güv. uzmanı da var.Bu uzmanın bu elemanlara eğitim verme zorunluluğu var mı yoksa bu danışmanlık şirketinin sahibi iş güv uzmanını kendi bünyesinde bulundurması gerekiyor mu?bu danışmanlık şirketiyle otel arasında asıl işveren alt işveren ilişkisi var mı onu da tam anlamış değilim...