1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

Iş kazası bildirimi-kamu sektörü iş kazası bildirimi sorunları!

Konusu 'Kaza İnceleme ve Araştırmaları' forumundadır ve Hüseyin Ökelek tarafından 15 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. Hüseyin Ökelek İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    47485
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    TEİAŞ
    arkadaşlar bilindiği üzere iş kazasının olay tarihinden sonraki 3 üç günü içinde SGK na bildirilmesi mecburi. benim sorunum Bağlı müdürlüklerimizden birisi bu bildirimleri iadeli taahüttlü olarak yazılı yapmış yıllardır. şimdi 1126 tl lik bir ceza geldi SGK dan yazıda bildirimlerin e-bildirge ile elektronik ortamda yapılmadığından bahisle bu cezanın kesildiği yazıyor.
    bu bildirimlerin elektronik olarak yapılması gerektiği yazılı bildirimlerin geçerli olmadığı ile ilgili ise ben bir döküman bulamadım sizce SGK nın bu uygulaması doğru mu?
  2. ismail turan İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    Merhabalar. Kamuda çalışıyorum. Bugün ufak çapta bir iş kazası meydana geldi. Ben bunun bildirimini yapmak istiyorum ancak sgk nın sitesinde kamu için bildirim bulunmuyor. Ne yapmam gerekiyor acaba? Nasıl bir yol izlemeliyim?