1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

Iptal edilen sorular.........18 mayıs 2013...hadi bakalım....

Konusu 'Resmi Sınav Soru ve Cevapları' forumundadır ve umitclick tarafından 3 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. Serkan Temel İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    14449
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    teşekkür ederim. zaten öyle bir an önce çalışayım diye sabırsızlanmıyorum yanlış anlaşılmak istemiyorum hali hazırda bir yerde çalışıyorum zaten fakat benim amacım bi başlangıç yapmak zaten belge gelmeden çalışamayacağımın farkındayım tuhafıma giden bütün forumlarda çok açık var denmesi. ben işveren olsam acizane fikrim en azından bitanışıp değerlendirme yapmak olurdu bu vesile ile başvuru yaptım hakkımızda hayırlısı olsun herkese selam ve saygılar..
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 10 Haziran 2013 ---
    bide şu hangisi günde 7,5 saat çalışılacak işlerden değildir diye bir soru vardı ben kurşun ve arsenikle çalışmayı işaretlemiştim çunku kurşun 4 arsenikte 5 saat diye hatırlıyorum yanlış değilsem cevabı montaj işleri idi. soruyu benmi yanlış algıladım yoksa gözden mi kaçmış anlayamadım bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim saygılar.
  2. Serkan Temel İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    14449
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    çok mantıklı fakat belgeli uzman sayısı yeterince varmıdır sizce eğer olsaydı bence bukadar ihtiyaç var diye gündem oluşmazdı diye düşünüyorum. gaziantepte iki arkadaş aynı budurumda işe başlamış. açıkçası bende onlardan cesaret alarak başvuru yaptım. yanlış anlaşılmakta istenmiyorum allah kimseyi zor durumda bırakmasın. illaki hemen başlamak zorunda değilim ALLAH' a şükür. benimki sadece biraz acelecilik herhalde..
  3. sezginumt İSGforum Üyesi

    açıklanması sıkıntı ......
  4. bim İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    Kamu
    çarşamba günü saat kaç gibi açıklanır arkadaşlar sonuçlar?
  5. gün içerisinde açıklanır.
  6. d.baştog İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    bence saat 15:00 sularında:)
  7. MUBERRA SENGUN İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    benim sınav sonucum tam69-70 arası geçmek istiyorum
  8. bim İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    Kamu
    o günün içerisinde biliyorsunuz 24 saat var. çok aydınlatıcı oldu sağolun.
  9. Tuncay Aydın Etkinlik Grubu

    • Etkinlik Grubu
    İl Temsilciliği:
    Antalya
    Sertifika Numarası:
    38443
    Uzmanlık Sınıfı:
    A Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    KAMU-05070785451
    her başlangıcın sonu olduğu gibi her sonun da başlangıcı vardır.ama biz hangisindeyiz arkadaşlar...herkes kendine göre ya başta yada sonda...
  10. mesai saati içerisine :)
  11. Ahmet ALTINOK İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    İyice sıkıntı basıyor beklemekten :) Sınava çalışmaktan usanmıyorum ama Bursa' dan Ankara' ya gitmesi sıkıntı yaratıyor.
  12. Tuncay Aydın Etkinlik Grubu

    • Etkinlik Grubu
    İl Temsilciliği:
    Antalya
    Sertifika Numarası:
    38443
    Uzmanlık Sınıfı:
    A Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    KAMU-05070785451
    sınav sonucu çarşamba günü saat 14den önce açıklanır..rahat olun artık..olan oldu..sıkıntı çekenler sınırda olanlar..onlarada allah kolaylık versin..
  13. bim İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    Kamu
    yani çarşamba sabahtan akşama kesin açıklanır diyorsunuz eyvallah :)
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 10 Haziran 2013 ---
    teşekkürler, sonuçlar açıklanacak sonra sertifika alacaz geldi gelmedi konusu başlayacak, hayırlısı.
  14. Arif Baştürk İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman

    Allah hepimizi 68-69 da kalmaktan korusun...
    ya 55-60 la kaybedelim yada 70'le olsun kazanalım =)
    70 olsun bizim olsun :)
  15. d.baştog İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    evet 70 olsun bizim olsun:) aminnnnn
  16. MUBERRA SENGUN İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    evet ya 70 alalım , yada 55-60 ile kalalım dediğiniz gibi, yoksa kahrolurum, zaten Ankaraya gitmek ayrı bi sıkıntı , kursa gitmek tekrar para ödemek ayrı bir sıkıntı,
  17. umitclick İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    ağustostaki sınav için eğitim olarak para ödemesssin başvuru yapman yeterli
  18. Elif25 İSGforum Üyesi

    Sertifika Numarası:
    22623
    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    Firma / Kurum:
    .
    bende çok bekledim ama açıklanmadı yasmur hanımmm :oops:
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 11 Haziran 2013 ---
    Birgün kadı zaten sabır deyip beklemek en güzeli sanırım :(
    --- Tekrar yazılan mesaj birleştirildi, 11 Haziran 2013 ---
    Amin yaaa :oops:
  19. yalut.89 İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı

    Amin inş umdugumuz gibi olur..
  20. Arif Baştürk İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    C Sınıfı Uzman
    yeni bi gün yine bi bekleyiş =(
    inşallah beklediğimize değer...!