1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

Kiracı iş yeri için acil durum eylem planı

Konusu 'Acil Durum Faaliyetleri' forumundadır ve Nahide Narin tarafından 5 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Nahide Narin İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    Arkadaşlar merhaba
    Hizmet vermekte olduğum firma kendisi ile aynı sektörde faaliyet gösteren başka bir firmanın binasında kiracı olarak bulunmaktadır. Bina sahibi firma, kiracı firmayı da içeren kapsamlı bir acil durum eylem planına sahiptir. Sormak istediğim ben hizmet verdiğim kiracı firmaya ayrı bir acil durum eylem planı daha hazırlamalı mıyım? Yada bina sahibi firmanın hazırladığı plan ortak mı kullanılmalı yada onların planına uygun yeni bir plan mı hazırlamalıyım ?
  2. Erkan Dündar İSGforum Üyesi

    • Site Yöneticisi
    İl Temsilciliği:
    Trabzon
    Sertifika Numarası:
    47086
    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    koordinasyonu ana firmada olacak şekilde entegre bir çalışma yapılarak kiracı firmayıda kapsıcak bir çalışma yapılmalıdır.
  3. Nahide Narin İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    Uzman Adayı
    Erkan bey cevabınız için teşekkür ederim. Yani ortak bir plan hazırlanarak iki firma tarafından da kullanılmalıdır diyorsunuz. Doğru mu anladım?