1. İSGForum'a Hoş Geldiniz..
    İSGForum gerçek hayatta 'İş Güvenliği ve Çevre' adına yaşadığınız her şeyi olduğu gibi burada paylaşmanızı, kişilerle iletişim kurmanızı sağlar. Fotoğraf albümü, durum güncelleme, yorum, konu, mesaj vb. şeyleri istediğiniz herkese paylaşabilirsiniz. Üniversite arkadaşlarınızı bulabilir, onları takip edebilir ve onlarla iletişim kurabilirsiniz. Duvarlarına yazarak yorum formatında sohbet edebilirsiniz. İSGForum ile ortamınızı kurabilir, kişilerle fikir - bilgi alışverişi yapabilir ve etkinlikler düzenleyebilirsiniz. İSGForum'un tüm hizmetleri kuruluşundan beri ücretsizdir ve ücretsiz olarak kalacaktır. Daha fazla bilgi için site turumuza katılmak ister misiniz? O zaman buraya tıklayınız :) Giriş yapmak ya da kayıt olmak için .

Neden crm kullanılmalıdır? crm kullanımının tüm ayrıntıları!

Konusu 'Serbest Kürsü' forumundadır ve Ofisim tarafından 17 Mayıs 2018 başlatılmıştır.

  1. Ofisim İSGforum Üyesi

    Uzmanlık Sınıfı:
    B Sınıfı Uzman
    Neden CRM?
    Çağımızda her sektör için önemli bir yere sahip olan CRM uygulamalarını, tüm bilinmeyenleri ve NEDEN CRM KULLANMALIYIM sorusunun cevabını sizler için veriyorum. Hala okumayanlar için, bir önceki yazımda sizlerle Türkçe CRM’in Artıları Nelerdir? CRM Neden Kullanılmalıdır? paylaşmıştım. Link üzerinden inceleyebilirsiniz...

    CRM uygulaması, hemen her sektörde ve işte kullanıma açık ve karlılık sağlayabilecek bir yazılım uygulamasıdır. Gündelik hayattan bir örnek vermek gerekirse... Çağımızda her an yeni bir gelişmeye ve oluşuma şahit olmaktayız. Nitekim eski atölyelerin yerini, daha yeni ve büyük atölyeler alırken.. Mahalle bakkallarının yerini ise, hipermarketler yani market zincirleri almıştır. Globalleşen dünya ve gelişen internet teknolojileri ile beraber her şey değişiyor ve gelişiyor olsa bile, insan özünde hala aynı insandır. Bakkaldan da, süper marketten de alışveriş yapıyor olsa... Gittiği her yerde kendini özel hissettiği için, satın alma süreci geliştirmektedir. Hizmet vermekte olduğunuz sektör ne olursa olsun, potansiyel bir müşteriyi kazanmak için ona özel olduğunu hissettirmeniz gerekir. Bu sebeple ise, ihtiyaca yani soruna yönelik çözüm odaklı bir hizmet politikasının belirlenmesi gerekir. Daha verimli ve kaliteli çalışma şartlarının benimsenmesi, doğrudan ihtiyaca yönelik çözüm üretmekte önemli rol oynamaktadır.

    [​IMG]

    Doğru CRM Hangisi?
    CRM çözümleri incelendiğinde, çözümler arasında oldukça büyük benzerlikler görülmekte olsa da bu çözümlerin temel bazı farklılıkları da gözlemlenmektedir. Şirketler, kullanacakları çözümü seçerken önce ihtiyaçlarını iyi analiz etmeli ve bu ihtiyaçları karşılayacak, tüm ekibin rahatça kullanabileceği bir çözüme yönelmelidir. Ofisim CRM uygulaması, kolay kullanımı ve anlaşılır arayüzü sayesinde detaylı bir eğitime ihtiyaç duymadan KOBİ’lerin büyümesini hızlandırmaya yardımcı olur. Henüz bir CRM sahibi değilseniz, sizlere Ofisim CRM uygulamasını öneriyorum. Üstelik bu yazılımı, 15 gün ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.